Drift og support av epostmarkedsføring løsningen


24-7 overvåkning av epostmarkedsføring systemetOnNet står for drift og support av alle delene av MailOnNet. OnNet har driftet og stått for support av Interspire sitt epostmarkedsføringsprogram siden 2003. Ingen har større erfaring i Scandinavia på dette område enn dem. Før 2003 driftet de sin egenutviklede epostmarkedsføring løsning for massedistribusjon av epost.

MailOnNet overvåkes 24/7 av OnNet sine teknikere og elektroniske overvåkningssystemer. Et online system som oppdateres hvert 10 minutt finner du på vår kundeweb med status på ulike deler av serveren og dens tjenester.

4 ganger om dagen kjøres en rutine for å sjekke om epostserverne har blitt svartelistet som spam-servere.

Har de fått noen anmerkninger tar vi kontakt umiddelbart for å fjerne disse anmerkningene, og den brukeren som har misbrukt denne tjenesten får en advarsel. Dette for å sikre at alle epostutsendelser kommer frem til mottakerne.

Bruksanvisninger

Vi har utviklet en egen side med nyttige bruksanvisninger som viser det hvordan du bruker MailOnNet.

Hjelp til å lage nyhetsbrev og utsendelser

Vi kan hjelpe deg med å lage maler for dine epostutsendelser og/eller bistå deg med tekstforfatter arbeidet, hvis ønskelig. Disse tjenestene faktures etter tidsbruken.

TelefonsupportEpost support

Alle nye kunder har inntil 15 minutter gratis inkludert i prisen. Ønskes telefonsupport utover dette, blir du fakturert kr. 98 per påbegynt kvarter.Telefonsupport får du ved å ringe

(+47) 23 11 45 45,

Åpningstid: mandag – fredag mellom kl. 08:00 og 15:00.

Mailsupport

Gratis mailsupport er inkludert i prisen på alle MailOnNet abonnement.