Support og brukerstøtte


helpdesk

Fyll ut skjemaet til høyre hvis du trenger hjelp, brukestøtte eller ønsker å rapportere inn feil.

Denne tjenesten er gratis å bruke for alle MailOnNet kunder.

Les våre bruksanvisninger og sjekk våre nyheter før du sender en support forespørsel. Ofte finner du svarene på det du lurer på her.

Normalt besvares og løses alle henvendelser innen 12 timer.

Har du ikke fått svar innen denne tidsfristen kan du sende en purring til post@onnet.no. Husk å oppgi hvilket domene eller brukernavn henvendelsen gjelder og kort hva den dreide seg om, slik at kundeservice kan finne den og statusen på forespørselen.

* Påkrevde felt

Hvilket domene er MailOnNet kontoen din knyttet opp til?

Hvilken kontaktliste og/eller kampanje har du problemer med eller planlegger du å bruke?
Legg gjerne med feilmeldinger og skjermbilder for å gjøre jobben til teknikeren enklere.

Acceptable file types: doc,pdf,txt,gif,jpg,jpeg,png,doc,txt,xls,csv.
Maximum file size: 10mb.